MNB alapkamat 0.90 % EKB alapkamat 0.00 % REGISZTRÁCIÓ

A nagy ügyfelekre fókuszál a Citi

  • 2013.12.09.
  • szerző: bankmonitor

Átalakította termékkínálatát a Citi december elejétől. Az életbe léptetett változásokból az a következtetés vonható le, hogy az amerikai bank hazánkban elsősorban a nagyobb vagyonnal, fizetéssel rendelkező ügyfelekre kíván koncentrálni. A Citi már korábban is nagy hangsúlyt helyezett a prémium és privát szegmens kiszolgálására, így a döntés nem meglepő.

Korábban a Citibanknak 3 széles körben elérhető számlacsomagja volt: az általános CitiComfort, a 150.000 forint érkezése esetén kedvező TOP, és a 2.000.000 forint megtakarítás esetén előnyös Új 0 Ft-os díjcsomag. 2013 december 2-tól a Citibanknál összesen egy széles körben elérhető számlacsomagot lehet önállóan nyitni: az Új 0 Ft-os díjcsomagot. Ennek a díjcsomagnak 2.000.000 forint alatti megtakarítási állomány esetén 3.999 forint havi díja van (e fölött 0 forint).

Ezen kívül a Citibank még 2 aktívan értékesített privátbanki számlacsomaggal rendelkezik.  A Citigold díjcsomag feltétele 5.000.000 forint átlagegyenleg vagy havi 800.000 forint bejövő utalás, míg a Citigold Premium feltétele minimum 20.000.000 forint átlagegyenleg. A feltételek nem teljesítése esetén mindkét díjcsomagban havi 10.000 forintos Citigold-szolgáltatás havi díját kell megfizetni. 

Amennyiben alacsonyabb megtakarítási állománnyal rendelkezel, vagy csak össze kívánod hasonlítani a Citi aktuális ajánlatát a többi bank ajánlatával, akkor használd a kalkulátorunkat:

Bankmonitor

Keress a legjobb
Bankszámla
ajánlatok között!

TOVÁBB A KALKULÁTORHOZ

Maradt benned kérdés? Véleményed van? Szívesen látjuk! Szólj hozzá írásunkhoz lentebb, vagy írj a jobb oldalon található “Kérdezz tőlünk” felületen! Mindenkinek válaszolunk.

Szólj hozzá te is

Az email címet nem tesszük közzé.


Szakértői cikkek

Mobilfizetés

Szakértői cikkek

Vállalatfinanszírozási hírek

A Bankmonitor

Velünk időt és pénzt spórolhatsz mert nem kell bemenned egyesével minden bankba. Kalkulátorainkkal összehasonlíthatod a lakossági és vállalati pénzügyi termékeket és a döntésben személyesen is segítünk.

A Bankmonitor Csapata

Blogajánló

  • alapblog

    Diplomás-arány

    Diplomások aránya a 30-34 éves korosztályban, régiókra lebontva. Leegyszerűsítve, a ma diplomása a jövő gazdasági növekedése, hiszen magasan képzett munkaerőből globális hiány van, ezért ahol...

  • Lakásfókusz

    Már az irodában is otthon érezhetjük magunkat

    A munkahelyünkre igencsak ritkán gondolunk úgy, mint egy nyugodt, otthonos helyre, ahová a kötelességeinken túl is szívesen járunk be. Ezen kíván változtatni a myhive nevű vadiúj irodamárka, amely az otthonos megvalósítást ötvözi a modern irodák sajátosságaival. A márka nemrég debütált Magyarországon, aminek köszönhetően öt irodaház is teljesen átalakul.