Bankmonitor

Banki termékek összehasonlítása

Ajándék a mobilszolgáltatómtól? Mi van a háttérben?

  • 2014-05-10
  • szerző: bankmonitor

A magyarok szeretik személyesen intézni az ügyeiket. Hiába az internet, a telefon, ha lehet, mi bizony bemegyünk a bankfiókba, a hivatalba, az orvosi rendelőbe. Még akkor is, ha ez nem kevés pénzünkbe kerül. A magyar néplélek éppen e jellegzetességére épít most az egyik mobilszolgáltató.

Korlátlan beszélgetést és SMS-ezést lehetővé tevő díjcsomagot dobott nemrégiben piacra a Vodafone.  Mindezt 10 ezer forint alatti áron. Most egy új szolgáltatással próbálja mindezt még vonzóbbá tenni: az emberi hanggal. Az előfizetőknek ugyanis saját asszisztenseik vannak, így ha problémájuk van, nem kell átrágniuk magukat a bonyolult menürendszeren és hosszan várakozniuk a kezelő jelentkezésére. Elég egy gombnyomás és máris közvetlenül beszélhetnek valakivel.

Aki már próbálta megoldani sürgős problémáját úgy, hogy megpróbálta hosszú perceken át áthámozni magát a több szintű telefonos ügyfélszolgálati menürendszeren, esetleg kénytelen volt idegőrlően hosszú percekig zenét hallgatni, míg valaki megjelent a vonal túlsó végén, az bizony örülhet ennek a kezdeményezésnek. A puding próbája persze az evés. Az önmagában még nem sokat jelent, ha valaki gyorsan felveszi a kagylót, sokkal fontosabb, hogy meg is tudja oldani a problémánkat.

Mert ha az aszisztensünk netalán kudarcot vall, akkor utána hiába a másik vevőcsalogatónak szánt szolgáltatás, a születésnapi köszöntés. A korlátlan beszélgetést választóknak a Vodafone születésnapjukon tortával kedveskedik, és ha szerencséjük van, akkor előre megfogalmazott kívánságukat is teljesítik a nekik delegált aszisztensek. Csakhogy az ügyfél aligha díjazza a figyelmességet, ha elégedetlen a szolgáltatójával.

Nagy kérdés az is, mennyi dolguk lesz a személyes aszisztenseknek? A magyarok ugyanis eddig nem nagyon rohanták meg a szolgáltatókat a korlátlan díjcsomagokért. Legalábbis erre utal, hogy a szolgáltatók egy előfizetőre jutó bevételei az iparági elemzések szerint nem csökkentek. Ez azt jelenti, hogy hiába telefonált el valaki egy hónapban 10 ezer forintnál többet, egyelőre nem váltott díjcsomagot. Pedig a korlátlanságot ígérő díjcsomagok nem rossz választást jelentenek a telefonjukat sokat használók számára.

Maradt benned kérdés? Véleményed van? Szívesen látjuk! Szólj hozzá írásunkhoz lentebb, vagy írj a jobb oldalon található “Kérdezz tőlünk” felületen! Mindenkinek válaszolunk.

Szólj hozzá te is

Az email címet nem tesszük közzé.


Kérj ingyenes segítséget szakértőnktől!

Kérj ingyenes segítséget szakértőnktől!

Kérdezz minket