Szerződéskezelési adminisztrátor
Érdekel a biztosítási adminisztráció világa? Szereted a pontos és precíz munkát és jó kommunikációs készséggel rendelkezel? Ha szívesen dolgozol adminisztratív feladatokon és van biztosítói tapasztalatod, jelentkezz a Bankmonitorhoz!
Modern adminisztrációs eszközöket alkalmazva segíted a szerződéskötési folyamatok gördülékenységét, így hozzájárulsz ahhoz, hogy ügyfeleink a lehető legjobb kiszolgálásban részesüljenek.
Milyen főbb feladatok várnak rád?
- Új és meglévő szerződések teljes körű dokumentációjának beszerzése és kezelése,
- Szerződések rögzítése ügyviteli rendszerünkbe,
- Díjhátralékok kezelése meglévő szerződések esetén,
- Ügyféligények napi szintű kezelése.
Jelentkezz, ha:
- Minimum 3-5 év adminisztratív és/vagy ügyfélkezelői tapasztalattal rendelkezel biztosítónál, vagy biztosításközvetítőnél,
- Magabiztosan használod a Microsoft Office programokat,
- Minimum középfokú végzettséged van, előny a felsőfokú végzettség és a független közvetítői vizsga.
Mit kínálunk számodra?
💰motiváló juttatási csomagot biztosítunk neked
🏘 hibrid munkavégzésre van lehetőséged
💻megkapsz minden munkavégzéshez szükséges eszközt,
🍻rendszeres céges rendezvényeken, szakmai tréningeken, csapatépítő programokon vehetsz részt,
🐶 kiváló megközelíthetőségű, kutyabarát irodánkban ingyen kávé áll a rendelkezésedre minden nap.