Hirdetés
Megtetszett a pozíció? Mindig keressük a profi kollegákat, küldd el a jelentkezésed még ma!
Back office
hibrid munkavégzés

Szerződéskezelési adminisztrátor

Érdekel a biztosítási adminisztráció világa? Szereted a pontos és precíz munkát és jó kommunikációs készséggel rendelkezel? Ha szívesen dolgozol adminisztratív feladatokon és van biztosítói tapasztalatod, jelentkezz a Bankmonitorhoz!

Modern adminisztrációs eszközöket alkalmazva segíted a szerződéskötési folyamatok gördülékenységét, így hozzájárulsz ahhoz, hogy ügyfeleink a lehető legjobb kiszolgálásban részesüljenek.

Milyen főbb feladatok várnak rád?

  • Új és meglévő szerződések teljes körű dokumentációjának beszerzése és kezelése,
  • Szerződések rögzítése ügyviteli rendszerünkbe,
  • Díjhátralékok kezelése meglévő szerződések esetén,
  • Ügyféligények napi szintű kezelése.

Jelentkezz, ha:

  • Minimum 3-5 év adminisztratív és/vagy ügyfélkezelői tapasztalattal rendelkezel biztosítónál, vagy biztosításközvetítőnél,
  • Magabiztosan használod a Microsoft Office programokat,
  • Minimum középfokú végzettséged van, előny a felsőfokú végzettség és a független közvetítői vizsga.

Mit kínálunk számodra?

💰motiváló juttatási csomagot biztosítunk neked
🏘 hibrid munkavégzésre van lehetőséged
💻megkapsz minden munkavégzéshez szükséges eszközt,
🍻rendszeres céges rendezvényeken, szakmai tréningeken, csapatépítő programokon vehetsz részt,
🐶 kiváló megközelíthetőségű, kutyabarát irodánkban ingyen kávé áll a rendelkezésedre minden nap.

 

 

Küldd el a jelentkezésed
Legfeljebb 5 MB méretben PDF, DOC vagy DOCX formátumban
Iratkozz fel hírlevelünkre

Csatlakozz te is a több mint 160 000 feliratkozott olvasónkhoz és értesülj elsők között a gazdasági hírekről és a legjobb pénzügyi ajánlatokról.

Hirdetés