Hirdetés
Megtetszett a pozíció? Mindig keressük a profi kollegákat, küldd el a jelentkezésed még ma!
Back office
hibrid munkavégzés

Szerződéskezelési specialista

Szereted a kihívásokat és szívesen dolgozol szerződésekkel? Fontos Számodra a precizitás és a pontosság a munkád során? Ha van tapasztalatod a biztosítási adminisztrációban és érdekel a biztosítók világa, csatlakozz a Bankmonitor csapatához!

Dinamikus környezetben dolgozhatsz, ahol közvetlenül hozzájárulhatsz ügyfeleink szerződéses igényeinek kezelésében. Fontos, hogy precízen és időben végezd a feladatokat, biztosítva ezzel a zökkenőmentes szolgáltatást és ügyfeleink folyamatos elégedettségét.

Milyen főbb feladatok várnak rád?

  • Új és meglévő szerződések teljes körű dokumentációjának beszerzése és kezelése,
  • Szerződések rögzítése ügyviteli rendszerünkben,
  • Díjhátralékok kezelése meglévő szerződések esetén,
  • Ügyféligények napi szintű kezelése,
  • Ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, állományápolás, illetve az ebből eredő nem-élet szerződések megkötése

Jelentkezz, ha:

  • Minimum 3-5 év biztosítói adminisztrációs tapasztalattal rendelkezel,
  • Magabiztosan használod a Microsoft Office programokat,
  • Minimum középfokú végzettséged van, előny a felsőfokú végzettség és a független közvetítői vizsga.

Mit kínálunk számodra?

💰motiváló juttatási csomagot biztosítunk neked
🏘 hibrid munkavégzésre van lehetőséged
💻megkapsz minden munkavégzéshez szükséges eszközt,
🍻rendszeres céges rendezvényeken, szakmai tréningeken, csapatépítő programokon vehetsz részt,
🐶 kiváló megközelíthetőségű, kutyabarát irodánkban ingyen kávé áll a rendelkezésedre minden nap.

 

 

 

Küldd el a jelentkezésed
Legfeljebb 5 MB méretben PDF, DOC vagy DOCX formátumban
Iratkozz fel hírlevelünkre

Csatlakozz te is a több mint 160 000 feliratkozott olvasónkhoz és értesülj elsők között a gazdasági hírekről és a legjobb pénzügyi ajánlatokról.

Hirdetés