Betöltés

Éveken át 49%-ot hozott a foci aktuális sikersztorija

szerző: bankmonitor.hu
2016-06-19

A focirajongóknak nem kell bemutatni a Leicester City történetét, mindenki tudja, hogyan lett a kis másodosztályú csapatból a Premier League bajnoka. A történetnek azonban megtakarítói szemszögből is fontos mondanivalója van. Lefordítható ugyanis egy olyan befektetésre, ami 6 év alatt évi 49%-ot hozott, most pedig az eredetileg befektetett összeg több mint tízszeresét éri. Hogy milyen univerzálisan alkalmazható befektetési elvek is segítették a csapat sikerét, kiderül az alábbiakból!

Aki a focit szereti, biztos, hogy hallotta az angol Leicester City történetét: a kis klubét, ami 6 év leforgása alatt a másodosztályból indulva a világ egyik legrangosabb bajnokságának a trónjára tudott ülni. A klub története azonban befektetői szemmel is egy igazi tanmese. Maximálisan megvalósítja például a „vegyél olcsón és adj el drágán” elvet, ami az egyik legnagyobb erőssége volt a klub mögött álló szakembereknek.

A klub eredménye pedig önmagáért beszél, és sokak számára példaként állhat a megtakarításokat érintő döntéseknél is. Ki ne álmodozna ugyanis egy olyan befektetésről, ami 6 év alatt tízszeres hozamot termel? Hogy hogyan is sikerült ezt a befektetést világraszóló sikersztorivá tenni, és hogy mi várható a jövőben, kiderül az Alapblog „Mennyit ér a győzelem?” című írásából.

Címkék:

Szólj hozzá te is

A Bankmonitor szakértői törekednek a fórumban felmerülő kérdésekre maximálisan pontos választ adni. Ennek következtében ha egy kérdés megválaszolásához pénzügyi területen kívüli (pl. mélyebb jogi) ismeretek is szükségesek, nem minden esetben tudjuk rövid időn belül vállalni a válaszadást. Köszönjük a megértést!

Az email címet nem tesszük közzé.


Szakértői cikkek

Személyi kölcsön tudnivalók

A cikksorozat támogatója logo

A Bankmonitor

Velünk időt és pénzt spórolhatsz mert nem kell bemenned egyesével minden bankba. Kalkulátorainkkal összehasonlíthatod a lakossági és vállalati pénzügyi termékeket és a döntésben személyesen is segítünk.

Kapcsolódó tartalmak

Az egészségügy helyzete: orvosok határon innen

2018. 09. 15.

A hazai egészségügyben dolgozó orvosok száma 2010 óta emelkedik, a korábbi években viszont stagnálás volt jellemző. Az orvoshoz fordulók száma csökken, az egy főre jutó orvosok száma pedig egyre növekszik....

Vékony jégen táncolunk

2018. 09. 08.

A szörnyű genovai hídomlás után világossá vált, hogy már körülbelül 6 éve tudott a városi tanács a híd rossz állapotáról, mégsem történt olyan beavatkozás, mely emberek tucatjainak életét menthette volna...

A Huawei bemutatja a jövőt

2018. 09. 01.

A kínai magáncégek közül 2017-ben a Huaweinek lett a legtöbb bevétele, mely 15,7 százalékkal, 88,8 milliárd dollárra nőtt. A mobiltelefon értékesítésben a Samsung után a 2. a világon és a...

A török igazság

2018. 08. 25.

Az egyensúlytalanságok nem maradtak következmények nélkül a török gazdaságban. Megmutatkoznak a gazdaság túlfűtésének és a fékek lebontásának következményei. A törökök importja átlagosan évente a GDP 5 százalékával volt több az...

Blogajánló

  • Lakásfókusz

    Már az irodában is otthon érezhetjük magunkat

    A munkahelyünkre igencsak ritkán gondolunk úgy, mint egy nyugodt, otthonos helyre, ahová a kötelességeinken túl is szívesen járunk be. Ezen kíván változtatni a myhive nevű vadiúj irodamárka, amely az otthonos megvalósítást ötvözi a modern irodák sajátosságaival. A márka nemrég debütált Magyarországon, aminek köszönhetően öt irodaház is teljesen átalakul.