Alig több mint két éve kértünk először Titeket arra, hogy mondjátok el véleményetek a hazai internetbankokkal kapcsolatban. Mára elárulhatjuk, az ötlet megszületésekor még a legmerészebb álmunkban sem gondoltunk volna, hogy a téma ekkora sikernek örvend majd. Így már akkor tudtuk, hogy a dolognak biztosan lesz jövője. Idén ezért újra a közreműködéseteket kérjük, derítsük ki együtt, melyik pénzintézet netbank felhasználói a legelégedettebbek 2015-ben!
1
Az internetbank előnye a hagyományos ügyintézéssel szemben megkérdőjelezhetetlen. A felületen gyorsabban, egyszerűbben és olcsóbban végezhetjük banki ügyeinket. Ezek nyomán értékelődtek fel a mobilbanki szolgáltatások is az elmúlt években, amelyekkel egy okostelefon birtokában még rugalmasabban és gyorsabban intézhetjük napi pénzügyeinket.
Igen ám, viszont a fentiek mellett a felhasználói élmény is egy komoly szempont. Közel sem mindegy, hogy mennyire bizonyulnak egyszerűnek, vizuálisan ízlésesnek és könnyen kezelhetőnek a banki felületek. A színes-szagos dolgok már a pénzvilágban is régóta hódítanak, így egyáltalán nem túlzás, ha az online bankolás során is némi élményre vágyunk. Sőt, tapasztalataink alapján mára sokakban ez az igény olyannyira él, hogy adott esetben akár egy bankválasztást tesznek ettől függővé.
Természetesen nem célunk, hogy egy végeláthatatlan kérdőívvel raboljuk az idődet. Csupán 7 egyszerű kérdésre várjuk válaszod, amelyek során bankod netbanki, valamint mobilbanki felületét design, kezelhetőség és funkciók szerint értékelheted egy ötös skálán. Kérdőívünk kitöltése mindössze néhány percet vesz igénybe, segítségével pedig garantáljuk, hogy mindenki képbe kerül az aktuális piaci helyzetet illetően!
Kíváncsian várjuk, hogy 2015-ben melyik pénzintézet netbank felhasználói bizonyulnak a legelégedettebbeknek! Töltsd ki Te is a kérdőívet, hogy részt vegyél a felmérésben!