Magyarország vezető banki termék összehasonlító weboldalát, a Bankmonitor.hu-t üzemeltető Bankmonitor Kft. telefonos ügyfélszolgálati munkatársat keres. Cégünk több szempontból sem illeszkedik a nagy call centert üzemeltető társaságok sorába: (A) csapatunk mindössze 2-3 telefonos kollégával dolgozik (B) nem hideghívásokat végeznek kollégáink, hanem az aktív érdeklődőket szolgálják ki, (C) nincs értékesítési nyomás, nem szükséges eladni, (D) nem mechanikus munkavégzést, hanem aktív gondolkozást és javaslattételt várunk el a telefonos kollégáktól.
Egy ütős érv, ami mellettünk szól: a bankpiac 95%-ának termékei megtalálhatók a Bankmonitoron, nincs más dolgunk, mint segíteni az érdeklődőket a JÓ döntésben, nem vagyunk rákényszerítve, hogy rossz termékeket ajánljunk.
Főbb feladatok, munkák:
- a társaság weboldalán érdekélődést leadó ügyfelek telefonon történő kiszolgálása
- a társaság saját fejlesztésű ügyfélkezelő rendszerének használata, a hívások rögzítése
- pénzügyi termékek megismerése és megértése
- az ügyfél kiszolgálási folyamatok nyomon követése, saját javaslatok megfogalmazása a jobb kiszolgálásra
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook, Internet)
- Pontos, precíz munkavégzés
- Kiemelten jó kommunikációs készség
- Monotonitástűrés
Amit kínálunk:
- Igényes, kulturált munkakörülmények
- Fiatalos, lendületes csapat
- Kiváló munkahelyi környezet
- Versenyképes kompenzáció
Munkavégzés helye: Budapest, 3. kerület, Montevideo utca
Jelentkezés: Fényképpel ellátott magyar nyelvű Önéletrajz nettó havi fizetési igény megjelöléssel és a legkorábbi munkakezdés időpontjának feltüntetésével. Jelentkezésedet a ruszty@bankmonitor.hu és a sandorfi@bankmonitor.hu e-mail címekre küld el.