Mit vársz a bankodtól? A válasz megérkezett!

Mit vársz a bankodtól? A válasz megérkezett!
Hirdetés
Hirdetés

Cikk2014-03-18
 

Vajon mennyire elégedettek a magyarok a bankjukkal? Ezt az izgalmas kérdést tette fel felmérésében egy nemzetközi könyvvizsgáló cég. Merész kérdés ez egy olyan országban, ahol a devizahitelezés miatt bankellenes hangulat van. Vigyázat! Meglepő válaszok érkeztek!

Legyen
olcsó, ügyfélbarát és kínáljon személyre szabott termékeket – ezt várják a magyarok a bankjuktól.  Az EY nemzetközi könyvvizsgáló cég felmérése szerint a
legfontosabbnak az elérhetőséget, a személyes banki adatok megőrzését és az alapvető szolgáltatások kiegyensúlyozott nyújtását jelölték meg a válaszadók. A megkérdezettek
97 százaléka mondta, hogy megbízik a bankjában, kétharmaduk pedig másoknak is ajánlaná a saját bankját.

Mindez túl szép, hogy igaz legyen? Így van! A válaszadók ugyanis kritikát is megfogalmaztak a bankokkal szemben.
38 százalék például azt vallotta, megrendült a bizalma bankjában, 59 százalék pedig azt, hogy nem változott a véleménye. A
legnagyobb problémát az ügyfelek számára
a rejtett költségek okozzák.

Érdekes, hogy a magyarok bankról alkotott véleménye nem sokban tér el a globális átlagtól. Nemzetközi szinten ugyanis
az ügyfelek 99 százaléka bízik a bankjában és 77 százaléka másnak is ajánlaná azt. Érdekes, hogy a
válaszadók harmada már úgy nyilatkozott, hogy javult nála a bankok megítélése, 48 százalékuknak pedig nem változott a véleménye a pénzintézetekről. 

És hogy
mivel tehetnének jobban az ügyfelek kedvére a bankok? Ha
egyszerűbbé ás átláthatóbbá tennék a bankolást, ha segítenének a pénzügyi döntések meghozatalában és probléma esetén pedig
az ügyfél érdekeit néznék.

Ha elégedetlen vagy jelenlegi bankoddal, kalkulátorunk segítségével könnyen kereshetsz egy neked jobban tetsző bankot!




Maradt benned kérdés? Véleményed van? Szívesen látjuk! Szólj hozzá írásunkhoz lentebb, vagy írj a jobb oldalon található „Kérdezz tőlünk” felületen! Mindenkinek válaszolunk.

Hirdetés
Hirdetés