Fizess könnyedén az okoseszközeiddel – kampányt indít a Mastercard

Fizess könnyedén az okoseszközeiddel – kampányt indít a Mastercard
Hirdetés
Hirdetés

Cikk2024-10-07
 

Egyre népszerűbb a mobiltárcás fizetés Magyarországon, nyáron már elérte a 3 milliót a mobiltárcába regisztrált bankkártyák száma. Kiváló lehetőséget nyújt a Mastercard legújabb kampánya azoknak, akik még nem próbálták ezt a fizetési módot, vagy éppen csak ismerkednek vele.

Elindult a Mastercard legújabb kampánya, amely az okoseszközökkel – például okostelefonokkal, okorsórákkal – történő érintésmentes kártyás fizetés előnyeit helyezi középpontba. Célja, hogy növelje a mobil- és viselhető fizetési megoldások elfogadottságát Magyarországon.

Gyorsaság és kényelem a mindennapokban

Az érintésmentes fizetés egyre nagyobb szerepet kap a modern életvitelben, hiszen nem csak gyors és kényelmes, de biztonságos is. Ma már mindenkinek van bankszámlája, olyannyira, hogy már több mint 10 milliót használunk belőle. Magyarországon a kártyaterminálok több mint 95%-a támogatja az érintésmentes fizetést, így az okoseszközök használata a kártyaelfogadó kereskedők széles körében lehetséges.

Számos olyan helyzet adódhat a mindennapokban, amikor különösen előnyös, hogy nem kell magunknál tartani a fizikai kártyát vagy a pénztárcánkat:

  1. Sportolás közben: Futás vagy edzés során nem praktikus pénztárcát vagy kártyát magunkkal vinni. Egy okosóra segítségével könnyedén és gyorsan fizethetünk például egy frissítő italért.
  2. Utazáskor: Külföldi utazások során biztonságosabb és kényelmesebb, ha nincs nálunk nagy mennyiségű készpénz. Az okoseszközökkel bármikor fizethetünk az elfogadóhelyeken, és nem kell aggódnunk a pénztárcánk elvesztése miatt. Sőt a bankkártyánkat is otthon hagyhatjuk, vagy elzárhatjuk a szállásunkon.
  3. Bevásárlás: Amikor csak egy gyors bevásárlásra ugrunk be a boltba, elegendő az okostelefonunk, nem szükséges magunkkal vinni a pénztárcát.
  4. Szórakozás: Koncerteken, fesztiválokon vagy egyéb rendezvényeken szintén előnyös, ha nem kell pénztárcát magunkkal vinni. Az érintésmentes fizetés gyorsabb, így több időt tölthetünk a szórakozással.

Hirdetés

Hirdetés

Biztonság és megbízhatóság

Ma már minden pénzintézetnél digitalizálhatók a bankkártyák, a mobiltárcába, például Google Pay, vagy Apple Pay alkalmazásba regisztrált kártyák száma pedig rohamosan növekszik, év végére akár a 3,5 milliót is elérheti. A kampány központi üzenete a mobil- és viselhető fizetési megoldások biztonsága. A digitalizált kártyákkal, okoseszközökkel történő fizetés során egy plusz védelmi réteg is bekerül a tranzakciós folyamatba: ez az úgynevezett tokenizáció. Egy biztonsági eljárás során a valódi kártyaadatokat egyedi, egyszer használatos kódokkal (úgynevezett tokenekkel) helyettesítik, amelyeket a fizetési tranzakciók során használnak. Így nem az eredeti kártyaadatok kerülnek átadásra, melynek köszönhetően sokkal védettebbek a visszaélésekkel szemben.

Edukáció és a jövő digitális fizetései

A kampány célja nemcsak a digitális fizetések előnyeinek bemutatása, hanem a bizalom növelése is a technológia iránt. „A digitális fizetések ma már a modern életvitel szerves részei. A Mastercard célja, hogy mindenki számára elérhetővé és biztonságossá tegye ezeket az innovatív megoldásokat. A kampányunkkal szeretnénk a mobilfizetések népszerűségét tovább növelni Magyarországon” – mondta el Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.

A Mastercard Magyarország legnagyobb kártyaszolgáltatója, és rengeteg bankszámlacsomag közül válogathatunk, amelyekhez elektronikus vagy dombornyomott Mastercard bankkártya tartozik. A kártyákhoz kapcsolódó extra szolgáltatásokról érdemes áttekinteni korábbi írásunkat, a kiválasztásban pedig nagy segítségünkre lesz a Bankmonitor bankszámla kalkulátora, valamint a számlanyitás lebonyolításában – amit akár már online is megtehetünk – bankszámla szakértők segítenek.

Hirdetés
Hirdetés